Tuesday, July 10, 2012

Olum soguk, olmek soguk, bunu bilmek guzel...


Benim senin gozlerinle bir isim yok, saclarini hangi ruzgara savurdugunla da ilgilenmiyorum, niye mi yaziyorum? Sadece yazmak icin, kirec kokan bos beyaz odalarda ciglik atsan rahatlarsin, kimse ogretmedi mi bunu sana? Ses cikarma yoklama aldik olum hayatta yokmus gibi davraniyoruz...Herkes uyuyor, uzun vadeli emellerimiz var, her gittigimiz yere valiz hazirliyoruz kesin donecegiz icin...Gidis donus bileti aldim ben, aliyorum...Allahim affet, daha fazla yasamayi belki daha fazla duzelirim icin istiyorum, yoksa sabaha cikacagim konusunda bile hicbir iddiam yok... Bu yaziyi bitirecegime dair bir iddiam da olmadigim gibi...

Mezarliklar yollarin kenarinda, kuytu bucak diplerde derinlerde, ayak altinda degil...hep kenar kosede, unutalim icin, gidis donus biletleri alalim icin, iki ay sonrasina planlar yapip vaadler savuralim icin...

Gorgo peki ask ne icin? Olume gozlerini kapayamazsin, olum gelir ve gozlerini uyutur...Son nefes en aci ninni, olum melegi tanidigin ilk kisi olur...Bizim tek gozlu ile hic isimiz olmasin, takvimlerimiz gun asiri olume ciksin, yollarimizi olum kessin, olumde bulusalim, olupte bulusalim, olumu unutandan uzak duralim...Kahkahasi gogu inletenin, sorarim sana, ne bildigi var da guluyor? "Insanlar dogarlar ve olurler" peh buda laf mi? Insanlar olmeye dogarlar, yeniden dogmaya olecekleri icin...

Ozgurluk ne demek? sonu basindan hayirli oldugu icin kendini hapsetmek, olum olumdur...Caylarimiz sogur, ateslerimiz soner, ocaklarimiz dagilir, hicbir seye cevap hakkimiz kalmaz, bunlarin hepsini biz aslinda ne de iyi biliriz...Cani cikasica biz, ah biz, neyin derdi derdimiz..Olum hak...

Olum gelecek, herkese ayri ayri, her cana ayri ayri, her tarafa taraf taraf, parca boluk, toplu toplu, adrese teslim... Olum gelecek, dava bitecek, ne sen kalacak ne de ben, ne yapmali peki Gorgo? Yine de sevmeli mi? Bile bile, korka korka...Yasamaya devam etmeli mi?

No comments:

Post a Comment