Saturday, January 28, 2012

Kral'a 2

Bir kac gun kalbinizde beni misafir ettiniz, simdi o gun kullandigim parfumun kokusunu aldiginizda yada ustumde gordugunuz bir ayrinti, bir mimik, bir gulus hareketimde tekrar bi iki saniye beni hatirlayacaksiniz bu da digerleri gibi bir garip bir yitik hikaye olacak...hatirlanabilen ama kavusulamayan...ikimizide sucu yok ikimizde sucsuzuz ama ben hala o gun ki guluslerimin mahcubiyetindeyim...eger gulmeseydim, ben olmazdim, ve ben bir saniye bile ben olamasam orda oturamazdim...simdi size nasil desem bilemiyorum Kralim, lakin, fakat, ama ve hayir demeyi dolaylayan butun kelimelerde bizi ben ayri insanlar olarak gordum ayri dunyalarda..hani adres sorulan insanlar, ayri koylerin cocuklari, ayri turkulerin nakislari, ayri liman yolculari...sizin kacirdiginiz trene ben binmisim, benim yetisemedigim limandan siz ayrilmissiniz...zamaninda sucu yok, limaninda, treninde...ve elbette benimde sucum yok Kralim... birbirimize anlattigimiz hikayede biz aslinda olmazi yorumladik...heyecanlar bizi hayaller aleminde ayni yere tasisada, dedimya biz hic ayni gemiyi yakalayamadik..ve ne olur artik, yine beraber olamayacagimiz, herzamanki gibi, yollarda baska diyarlara ucalim..Kralim...kendinize iyi bakin..

No comments:

Post a Comment