Monday, January 2, 2012

Gorgo ile gercegin roportaji

bugun nasil bir gun olsun Gorgo?
sen nasil bir gun olsun istersin soyle!!!
yemin etttigim seylerden yuz cevirmedigim, ben olabildigim bir gun

sana yiyecek birsey vermedigim icin kimse benim ne yazmak istedigimi merak etmeyecek!

bazan kendimi uzaktan seyrediyorum bu ben degilim hayir Gorgo!

ben kendi kuyusuna dusmus bir Yusuf, belki kendi agini ormus bir orumcek!

inanclarimiz nefes almadigi icin boguluyoruz Gorgo..hepimiz ayiplamayi biliyoruz ve ayipladigimiz seyleri gizliden yapmayi

dunyaya kirginim ben, biz birbirimize gore degiliz!

bir kurabiye kirintisi kadar kucuk, disinin arasinda kalan bir portakal parcasi, bende hala gorusemedigim insanlarin actigi yara...

ben vefasizim Gorgo!

senide unuturum...

No comments:

Post a Comment