Friday, August 5, 2011

kim?

irili ufakli kirintilari kalmis yasanmisliklarin yuzunde...artik "agla rahatlarsin"demiyor insanlar...cunku hicbir rahatlama tanimlanamiyor gozyaslarinca... catisi olmayan sozcuk gruplarimin, yorumu olmayan duslerimin, ve aldanislarimin hicbirisini artik anlatamiyorum..dertler buyudukce yutulmuyor hemde icte tutulmuyor kime anlatsak care olmuyor degilmi? sizde bundan sikayetciyseniz su numarayi arayin derdinize care olalim demek isterdim...ama diyemem kimse diyemez...derdi para olanlarin benim derdime care bulabilecek olmalarina inanmak askin var olduguna yada somut bir kavram olduguna dakkada bir degisebilecegine ve yasanabilecegine inanmak kadar komik, asagilayici...insanin gunlugunun adi mahrem, yasadigi yerin adi mazlumlar kralligi olunca komik nedir neye denir diye dusunmek bulamamak azik oluyor beyin yolculuklarimiza...iyi be sustum bu krallikta dogru soyleyeni kovacak koy bile yok...ayni yerde ayni yalanlarla yasayan guzel insanlar..hepinizi kucakliyorum...

No comments:

Post a Comment