Monday, August 22, 2011

ikindi vakti hikayeleri


ellerinde tipki annenin ellerine benzemeye basladi...ama bakislarin degil...senin gozlerin iri tipki benimkiler gibi..bakislarin degil ama yuzunun yapisi onu andiriyor...ben anneni fazla inceleyememistim ilk tanistigimiz zaman, evlendikten sonra yuzune uzun uzun bakip -senin sag gozun sasi Guzin hanim dedim...hicbirsey demedi...o kadar pisman oldum ki neden soylemistim neden? sonra toparlamaya calistim ama nafile aslinda dedim sehla diyorlar bu tur gozlere hatta sirf bunun ile unlu olmus insanlar var mesela hmmm...cayini tazeleyeyim dedi.. be mubarek sanki gereksiz konusmamak icin and icmis ..onu kirmak sanki misafiri oldugun evin antika vazosunu kirmak gibiydi...ne yapsan geri gelmeyecek gibi...sinirlendigimde omuzuma dokunurdu hic birsey soylemeden sakinlesince ben derdi ki kendine cok yazik ediyorsun...bak buda gecti gitti...mezarina egilip "senin gidisin gecmedi hanim gecmiyor gecmeyecek" diyordum ilk zamanlar... o herzaman ki gibi hakliydi...artik eskisi kadar hayattan nefret etmiyorum annen olmadigi icin...senin her halini ona benzetiyorum buda beni cok rahatlatiyor...ama huylarim da benziyor mu baba diye sorarsan annen olmak dogustan getirilen birsey degil derim, cabalamak lazim..bana ilk zamanlar bu kadar sevdigim icin her hali hos gelir sanirdim...meger ole degilmis..hic degilmis...simdi sen bana her annemi anlat dediginde nereden baslasam bilemiyorum...sana dunyanin en guzel kadini diye bahsedemem onu anlatirken ama diger kadinlar diyebilirim ondan haric herkes icin..annen ve digerleri...hatirladigina ulasamadiginda ne kadar kahroluyorsa insan bende oyle iste...
_cayimi tazeler misin?

No comments:

Post a Comment