Sunday, March 13, 2011

bedava valla gel! oku icine cek...yut,tut,...dinle...

yazdigini biliyorum...hala yaziyorsun yazacaksin..yazmazsan catlayacaksin bu da epeyce asikar!...baskalariyla olabilmek icin onlara gore kimlik degistirdigin gun seni sana gosterecek hicbir ayna kalmayacak!!! sonra tipis tipis bir terapistin yolunu tutacaksin!...parana yazik..ve o terapist ben olursam bilki ben hep cash calisacagim!!!!
sana simdiden soyluyorum...aynalarda kendini aramaktan, kimligini muzige, resme, filme, eglenceye oturtmaktan vazgec...kendini ifade etmenin baska yollarini bul...vakit gecirmek icin olan seyler seni anlatamaz! anlatmamali yoksa senle de sadece bos vakit gecirilir....
en aptalimiz bile hayattan bir sille yemis..o halde dinle...sus ne olur sadece sus! yeminler edip "baska olmayacak soz" demeyi birak cunku inan artik cok gec! herkesin kendini bulmak icin cabaladigi bi cagda yasiyoruz ne yazikki yapacak baska bisey yok..ya kendini arama yolunda olecek yada kendini coktan bulmus birilerinin kolesi olarak devam edeceksin...daha yeni yagliboya yapildi kimlige! oturma annem ustune bulasiverir....
insanlarin hatalari uzerinden onlara hakimiyet kurmaya calisma gozunu seviyim ama en igrencide bu! bi "hata" ya kurban gitmeyi soyle soyleyeyim daha iyi idrak et "su testisi ve nerde kirilacagi" evet evet anladin sen onu!hata ort aciga cikarma...kapa kutuyu soyleme kotuyu biri acarsada kapa ki herseyi bilen de seninkini kapasin lutfen!
bide insan bildiginin hocasidir olayina kaptirma nolur asil "insan" her bildiginin sevincini ne bilmedigini farketmenin uzuntusuyle unutur!
bide biliyomusun bilmedigini soylerken bildigin ki kadar net olursan insanlik derecen bi level daha ustlere cikar ferahlarsin...halbu ki uc maymunu oynamak nede guzeldir bazen...bilmiyorum diyebil de yani cunku bilmedigini sakladigin da o ilk sok halinden kivirmaya calismandan anlasiliyo canim gel etme kucuk ama mide bulandirir dedirtme!
bende sana bole nasihat ederken sanmaki ben yapiyorum! hayir ogreniyorum...bilmiyorum...bilmeyecegim..hic bilmedim bilemedim..oh be..bu cok iyi geldi..dene sende!!!!

No comments:

Post a Comment