Thursday, September 9, 2010

lutfen yalan soyleme kimse klasik muzik sevmez!!!!

bizim seninle cekecek cok acimiz vardi henuz...acaba nasil biri olacaksin? dilimden anlayan benimle aci ceken yoksa dalga gecen alay eden? hayatta en korktugum sey benimle dalga gecilmesi degil elbette..senin cok acaip cikma ihtimalinden de korkmuyorum...ya sen aci cekmeyi sevmiyosan? merhametli degilsen eger benim en buyuk korkum bu...bide elbette limonlu cay sevmemen...biliyomusun bunca insanlarla yasamak bana neyi ogretti...korkma ole ahkam kesmiycem sudur budur diye..ben bilmis kiz sevmiyorum eger erkek olsaydim en cok buna dikkat ederdim sanirim..bide sorardim gokhan tepe mi serdar ortac mi diye? ama bilmezdiki bu sorunun cevabi c secenegi yani hicbiri...benim icin yeme icme zevki kadar muzik zevkide onemli..ve lutfen yalan soyleme kimse klasik muzik sevmez.... bence yemek yemesinden muzik seciminden de bi insanin ne mal oldugu gayet iyi anlasilir...

2000 kisilik okulda bos bilgisayar buldugumdaki kadar sevinmek istiyorum seni gorunce...eve geldigimde hemen bi cay koyayimda icelim derken ev arkadaslarimdan birinin super bicay demlemis oldugunu gordugumdeki kadar...dolaptaki limon filesinde hic yok zannederken bir limon kaldigini farkettigimdeki kadar...hic dusunmeden ingilizce konusdugumda gramerimin super denk gelmesinde mutlu oldugum kadar....beni tani istiyorum artik tani...tek umudum sen kaldin zaar!!!!

No comments:

Post a Comment