Wednesday, September 15, 2010

o evin kucuk kizi annesini cok ozlemisti agladi ama cok gururlu bi cocuk anami ozledim diyemedi dizim agriyo dedi...biraz daha buyusun ben aglamiyom gozume cop kacti, toz kacti yok tuy kacti, bissuru takla aticak...nese...acidan kacilmaz..

ben cok sik ateslenmem...azicik nane mollayimdir amma ole hemencecik hasta olmam...ama bi atesim vicut isimin 2 derece ustune ciksin ruyalar aleminin cristofir nolani olurum ki simdi gercek spell edilisini internetten bakmaya usendigim icin turkce okunusuyla yazdim biri beni duzeltmeye calisicak olursa hayir derim hayir o kisi sen olma hayir...
velhasil ben gecen gun ateslendim ustunuze afiyet...simdilik baskasinin evinde kaliyorumda o evin kucuk kizi annesini cok ozlemisti agladi ama cok gururlu bi cocuk anami ozledim diyemedi dizim agriyo dedi...biraz buyusun ben aglamiyom gozume cop kacti ki tuy bissuru takla aticak...nese...acidan kacilmaz... yine vel hasil benim bilinc alti vicut isim ilen beraber el ele verip ruya isine girince bole nasi anlatayim bi bole bi ruyaki gosterdikleri hani ateslenen insan sayiklar benimkide o hesap bole bi ruya....ruyamda ben kanser hastasi 18 yasinda bi kizim...yatsi namazlarini cemaatle kilmayi cok seviyorum yalniz uzun sirma saclarim var onlari kapatmiyorum...imamda hazim kormukcu ( sifir dedigimde'den) imamin bide muezzini var oda savas bayindir( esrefpasalilar'dan) ben hazimcigimdan bole bi ara hoslaniyo gibin oluyorum ama olmuyorum oda benden helbet ve soruyor imam efendi" siz arada bole gelseniz camiye?" ben aglamaya basliyorum ne yani hergun gelmeyeyim mi? imam da soruyo muezzine sence bole acik namaza gelebilir mi diye muezzinde diyoki hayirrrrr!!!!!
icimi birden bi huzun kapliyo....benim bide babam var 7 yasindaki kardesim ve bana zulmeden...
kardesim cok guzel bi erkek cocugu ve benim olecegimi bildiginden bana sariliyo ve birbirimize okudugumuz bi siir var bu sahnede ( the color purple'dan) ve bu siiri okurken o kadar cok agliyorum ki o kadar cok agliyorumki uyandigimda iki gozumden birden yas bosandi...sonra elimi anlima koydum " bazzingaaaa" atesim var...sonra tuvalete grip agladim agladim...boyle aglamayi cok seviyorum... Bu yazilanlarin hepsi bir hayal urunudur gercekle bir bagi yoktur alt yazisi gectim kendime rahatladim ruyaymis dedim oh be ruya...Unutabilen varlik oldugumuzdan ustunden zaman gecen her aci gibi ruya...

" beni sana yazmaktan sadece olum ayiriracak kardesim!" (the color purple)...

her ateslendigimde bilinc altimin bana oynadigi bu oyunu seviyorum yazdigin filmde oynamak gibi biraz.....

No comments:

Post a Comment