Tuesday, July 29, 2014

Beni. Deli.Ettiniz

Eskiden beri insanlari anlayamiyorum, insanlar cok degisik iste ne biliyim ne cok tuhaf insan var diye soylenip dururdum. Buyudukce hatta yaslandikca daha da sasirmaya basladim. Vakit harcadikca karmasiklasiyor hersey... Insanlarda usta olunmuyor, erkegi kadini cocugu yaslisi hepsi ayri alem... Bi kere bencilligi almis biri butun herkesin tepesinden bosaltmis... Sen bencil degil misin? Her insanin dogasinda bencillik var dediginizi duyar gibiyim... Elbette muhakkak bende de bencillik vardir ama musade etmiyosunuz ki ben de olayim bencil... Herkes kafayi yemis... Kucuk kucuk hesaplar yapip mide bulandiriyosunuz.. Aman bana dokunmasin bin yil yasasin modundasiniz... Ne erkek erkek ne de kadin kadin artik... Herkesin sarti bahanesi cikari var... Yeni yeni insanlarla tanistikca iyice psikolojim bozulmaya basladi...insanin karsisina bi kisi mi cikmaz dogru duzgun? Meslek olarak insanlara yardim etmeyi sectim. Psikoloji okudum ilahiyati birakip...ama insanlarin yardima ihtiyaci falan yok...etrafa sacilip daha cok insanin kanina girin diye mi size yardim edeyim? Masallahiniz var turp gibisiniz biseyciginiz yok valla...hepiniz ayni kafa "ben sana demistim" adam bana yardim edecek hala once kendi reklamini yapmaya calisiyo... Bu arada bu laflarim bazisi icin kesinlikle gecerli degi...kimi arkadaslarim var ki uc nokta koyalim siz doldurun boslugu en guzel bisilerle....ama tavsiyem su aslinda uzatsam bu konu cok su goturur konusulur ama gerek yok iyi olanlariniz zaten iyi kotu ve bencil olanlariniza ise yalniz Allah yardim edebilir...ufak bi tavsiye ya adam olun, ya adam olmaya calisin ya da adammis gibi ortalarda gorunmeyin...ya oldugunuz gibi gorunun, ya gorundugunuz gibi olun ya da vazgectim hic gorunmeyin gerek yok insan musveddeleri...

Bu tavsiyeyi bile haketmiyosunuz da neyse...aaa ama yok size demedi size demedi hep o kotu cocuga dedi...siz supersiniz hic olur mu...

No comments:

Post a Comment