Monday, March 3, 2014

ufak ufak cildirsak ya azicik, iyi olur belki hersey duzelir....

boyle degisik durumlarin icinde ortasinda tam ortasinda kendimi buluyorum, sonra kendime "sana ne oluyor seni artik taniyamiyorum" diyorum,"yikil karsimdan lanet olasi pislik" diyorum sonra lanet olasi dedigim icinde kendime tekrar kiziyorum bu kadar cok seyle ve kendi kendimle basa cikamiyorum sonra, sonra ne mi oluyor, yine kendi kendime kaliyorum...siir var yine bi iki satir katledip rahatlanir, olmedik ya, oledebiliriz, olmek dusuncesi de rahatlatiyor, olmemek dusuncesi de.. Olum var diye de rahatliyoruz, olmedik ya diye de...ama sarkiyi buraya koymaya gucum yok suan, aslinda bu kadarini yazmam bile mucize hic bir seye gucum yok bu ara...

 ustune namazdayim donucem yazilmis bayat kagit helva kokan koy bakkali gibi hissediyorum, cunku takdir edersiniz ki cikmamis candan umut kesilmez... bakkal sahibi heran donebilir, bakkali arazisi yuzunden ucuz bir meblaya zengin kotu adamlara devredebilir, namazdan sonra hevesi kacabilir kahveye gidip orda vakit oldurebilir...ya doner ya donmez, umut ekmegin fakiri, ya da fakir umudun ekmegi hic olmadi ekmek fakirin umudu, umut dahi fakirin ekmegi...




Sezencigim'den "Biliyorsun"

 dukkanda yokum biliyorsun, belki donerim belki donmem biliyorsun, gofretler bayat biliyorsun, adettendir diye mahalle muhtarligina da adayligimi koyacagim biliyorsun, namazdayim biliyorsun, biliyorsun...

Konuya bu kadar baglayabildim sarkiyi dinlerseniz dinleyin iste sanki herseyiniz tamtakir Allahasen...

No comments:

Post a Comment