Thursday, February 9, 2012

artislik patinaj

bende bilirim artislik hareketler yapmayi amma yapmam...mesela acaip kitaplar okuyorum su ara ama burda gelip havasini atmam hayir yapmam bunu..ben acizim derken aslinda kendi sahsimda insanoglunun genel olayindan bahsediyorum...bi saat sindirim sistemimizin calismamasina bakar butun mesele san sohret zeka..beyninde hafiza yapmamizi saylayan yerin darbe almasina bakar kac kurus ettigimiz nihayetinde...

hatirlamakla yeniden sahip olmanin arasindaki bagi kopartamamak cildirtiyor insani..bir sahibim var ama buda rahatlatiyor..evet bir denge var..nese ya iste ole subatin otuzu..cikmaz ayin son persembesi..kirmizi karin yagdigi ilk gun cikmaz sokakin icindek depresyon dairesinden sizlere seslendim..acik adress ulke tabiki Mazlumlar Kralligi..bes cayina en deli olan kimse onu bekliyorum tak tak kim o?

richard gere

igrencsiniz

tesekkurler


No comments:

Post a Comment