Tuesday, May 3, 2011

Gibi sadece gibi...

ben benim icin icinizden dusunduklerinizede kiriliyorum...pazarliklariniza, icten yaptiginiz...sonra boyle bakislarinizi da..kendimi aciklamak zorunda birakislariniza,yaptiklariniz uzerinden kurdugunuz piyasalariniza, mecbur kalislarima en cokta, mecbur birakilislarima cok uzuluyorum kendim olamamaya...

basinda satir boslugi birakilmamis bir paragraf gibi, kuflenmis bir ekmek, yada mide bulantisi gibi...ucuz bir kazak gibi tuylenen, agzi burnu yamulan...ben isterim ben gibi olmak...ayni gibi kalmak...yalan soyleyen insan gozu gibi sabit degil hayir...dudagi ucuklamis hayaller ve hayali hayal bile edememek gibi, ben...cehennem gibi kendinle ugrasmak, tanimaya calismak, sen bile kendini tanimazken baskasina tanitmak...gibi evet...yokolmak gibi calinmak gibi saraydan hain tuccarin eline dusmek gibi..hic bir gibiye ait olamamak gibi...gel bunlari kulahima anlat gibi...

ter kokarken sorumluluklarim, yapmak istediklerimle elime gecenler siyah beze beyaz yama gibi...ucuz parfum gibi inanislarim...din yuk gibi yada bos havuz zemini gibi kupkuru ve kirli bende... koca bir yalan gibi hersey, koskoca!!!

No comments:

Post a Comment