Friday, April 1, 2011

musvedde yasanmisliklar

mutluluk ne demek diye sormak cok ayip bence! mesela gecenlerde edebiyatin sihir oldugunu ogrenmistim bunu hatta sinifta dile getirmek gibi bir gaflettede bulunmustum...sonra dusundum aslinda merak ettigim herseyin sende bir karsiligi var...bu ne mazlumluk boyle cicim at ustunden bunlari...mesela baskasi soyleyince "offf iste budur" dedigimiz sey yillardir burnumuzun dibinde...seni okumayi birakali beri her soruya milyonlarca ama milyonlarca cevap buldugum halde tatmin olamamak nedemek onu ogrendim...sen herseye devasin herseye ilac gibi boyle... mutluluk nedir? soyle onlara! tatmin nasil olur anlat... benim burda su anda bunlari yazmami kim istiyor? beni su gun su saatte su veya bu insanla kim karsilastiriyor...senin yerine baskasini dusundugumde utanmami kim? seni seviyorum..vallahi seviyorum..sebepsiz, ve bu sevgi ne ona ne baskasina olacak turden degil...askindan oldukce olmeliyim zira ki dirilmek nedir bileyim...

yalniz aksamlarim var
sorularim kaygilarim buyuk konusmalarim
sevgilerim var hevalarima karismamis
keyfimide hic ilah yapmadim ben!

ikindi vakitlerim, limonlu caylar
ve dahasi
var..
istediklerimin...
silip silip tekrar yazisim var
seni dusundugum icin utaniyorum


dalgin uykularim ve alinmamis nefesler
korkutur yanimdakileri soyldiklerim
onu sevmek niyetindeyim

No comments:

Post a Comment