Saturday, December 4, 2010

Olum Kontrol Hapi

Bilinmemek istedim aslinda ben de biliyordum ki bu neden bilinmeyisimin acisindandi..ya bir
siir kitabinin arasinda herhangi bir kagit parcasi olmak istememe ne demeli? ama hic bir anlam
ifade etmeyen..sahibini husrana ugratacak cinsten plotonik...bir zeynep dogada kac yilda
kayboluyor hic dusundunuz mu? dusundunuz mu oturup soyle tam istedigi gibi bi muhabbet
cevirmeyeli ne kadar olmus...kimse istedigi gibi olamadi onun..cunku kimse ne istedigini
bildiremedi ona...ne istedigini bilmezsen gume gidersin kimse demedi...Imla kurallarina dikkat
edilmis bir yazi kadar naifim ben..kenarlarimdan ayni sayida bosluk birakilmisim, netim..haydi
gel sende net ol...evet yavas yavas yaklasiyorum ne istedigime sanirim...netlikle programimiza
son verelim mi? yoksa zeynep bizi uzun zaman daha ekrana baglar mi? hayatin reyting oranina
katkisi ne olaki bu zugurtun...kendini daha iyi pazarlamak mi ?yoksa piyasaya hic cikmamak mi
mesele...olum var peki.buyur burdan yak...ya ben sahip olmak istedigim birini ovup ovup izin
vermissem atmasina asik en yuceyle..ya sustuklarim aleyhimde delil olarak kullanilacaksa...?
kime konusayim resit biliyorsun ki bende senin gibi mecburum "kendin soyle kendin isit"
seninkide ne kader... simdilik hakkaten programimizi sonlandiriyoruz...zaten ben hayata hep
gereksiz reklam arasi bunalticiliginda canli baglandim...simdi ben bir numaramiyim yoksa
dogumumda gerceklesmeyen bu kontrol beni olumumde bulur mu? bi hap alsak kontrol
edebilirmiyiz olumu de dogum gibi..hic yasanmamisligin, gereksiz yasanmislikla el ele tutusup
denizi seyredisi koydum 24 yilin adini..hicbirsey yapmadan oyle sakin sakin..ben buyum
ama...bir cay daha icermisindeki samimiyetle, inan seni anliyorumdaki ezeli yalanin
ortasindayim..siradan bir orta direk hayatta..bildigin caizim ben vur kir parcala...sehrin
girisindeki rakami etkilermiyim acaba 63 se 62 olur mu benden sonra? kontrol et olumu ..et
kontrol..edebilmek iste....64 olsun hep...la la lalal lalal uu lala lalal....

No comments:

Post a Comment